W dniach 26-27 października 2017 roku w Warszawie (centrum miasta) odbędą się warsztaty dla osób zainteresowanych budowaniem strategii employer brandingowej.

Cel warsztatów: 

  • Celem warsztatów jest przekazanie praktycznej wiedzy jak zdobyć informacje o mocnych i słabych stronach organizacji, jak interpretować dostępne informacje z raportów, rozmów i obserwacji, jakie pytania należy sobie zadać, aby określić co faktycznie wyróżnia firmę spośród innych pracodawców.

Metoda: 

  • Zastosowana metoda warsztatowa studium przypadku gwarantuje pokazanie i przetestowanie omawianych narzędzi oraz pozwala na wymianę opinii między uczestnikami warsztatów.
  • Warsztaty w grupie do 10 osób.
  • Warsztat obejmuje 16 godzin lekcyjnych.
  • W trakcie zajęć uczestnicy otrzymają gotowe szablony do praktycznego zastosowania, umożliwiające przeprowadzenie diagnozy organizacji.
  • Zajęcia ilustrowane przykładami z polskiej i międzynarodowej praktyki

Uczestnicy poznają autorską metodę MASTER – pomocną przy opracowywaniu i wdrażaniu strategii employer brandingowych w firmach, sprawdzoną na polskim rynku. Więcej informacji na temat tej metody można znaleźć na łamach miesięcznika „Personel i Zarządzanie” nr 5/2013 oraz w artykule.

Warsztaty przeznaczone są przede wszystkim dla:

  • pracowników działu HR wyższego i średniego szczebla, w tym osób odpowiadających za politykę HR, rekrutację wewnętrzną i zewnętrzną,
  • pracowników działu PR i komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej,
  • pracowników działu marketingu odpowiadających za markę korporacyjną firmy,
  • specjalistów employer brandingu.

Uczestnikami poprzednich edycji byli m.in. przedstawiciele firm: Auchan, Bank Millennium, Billennium, Colian, Eaton, Early Stage, Euroclear Bank, Grupa Onet, Grupa Żywiec, Infor, MB-Pneumatyka, Mondial Assistance, PEP, PKP, Provident, Volkswagen Bank, Samsung, Sapa, Sitech oraz osoby prywatne.

Uczestnicy bedą pracować nad przygotowanie strategii employer brandingowej w oparciu o przedstawione studium przypadku (inspirowane polską praktyką) na podstawie wskazówek trenerów-praktyków. Zajęcia skupiają się na przekazaniu praktycznych informacji, pozwalających od razu zastosować nowo zdobytą wiedzę. 

Cena:

Opcja 1

Opcja 2

opłata za uczestnictwo w warsztatach, materiały szkoleniowe, business lunch: opłata za uczestnictwo w warsztatach, materiały szkoleniowe, zakup książki „Praktyka employer brandingu”, konsultacje indywidualne telefoniczne (do 60 minut, w ciągu 30 dni od zakończenia szkolenia), business lunch:
1450 zł netto/ 1 osobę 1750 zł netto/1 osobę
  • Cena nie obejmuje kosztów dojazdu i zakwaterowania uczestników na czas warsztatów. Do ceny zostanie doliczony podatek VAT w wysokości 23 proc.

Program skrócony warsztatu:

  • Jak dobrze znasz swoją firmę czyli na czym polega diagnoza organizacji, jakie są źródła wiedzy o firmie?
  • Jak wyciągać wnioski z posiadanych danych? Jakie informacje o firmie są kluczowe?
  • Jakie są oczekiwania pracowników i kandydatów, a jakie są oczekiwania pracodawcy?
  • Jakie są wąskie gardła organizacji, które mogą zniwelować podejmowane działania employer brandingowe?
  • Czy wybrane cele działań employer brandingowych są właściwe? Czy są realne?
  • Jak przekonać zarząd, by uzyskać aprobatę i wsparcie działań employer brandingowych?
  • Jak wyróżnić firmę na rynku pracy? Co można obiecać pracownikom i kandydatom?
  • Jak optymalnie wykorzystać posiadane zasoby firmy, by budować markę pracodawcy na zewnątrz i od wewnątrz firmy?
  • Co będzie najtrudniejszym zadaniem employer brandingowym?
  • Jak firma oceni, że osiągnęła sukces i działania employer brandingowe przyniosły oczekiwane rezultaty?

Wysłanie formularza i podanie danych kontaktowych oznacza akceptację regulaminu strony i polityki prywatności, jak również wyrażenie zgody na udostępnienie danych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz.U. z 1997 r. Nr 133 poz. 883 z późń. zm.) oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku (Dz. U. z 2002 r. Nr 144 poz. 1204 z późń. zm.) w celu uzyskania odpowiedzi, jak i w celach marketingowych.

Trener: Julita Dąbrowska