Jesteśmy po to, by Ci pomóc!

  • Jesteś odpowiedzialna / ny za opracowanie strategii i planu działań employer brandingowych?
  • Chcesz, by Twoja firma była lepiej rozpoznawalna na rynku pracy?
  • By pracownicy byli zadowoleni z pracy w Twojej firmie?
  • By lubili do niej przychodzić, wykonywać swoje zadania i obowiązki, być dumnymi z firmy i jej osiągnięć?
  • Chcesz, by menedżerowie i pracownicy lepiej się ze sobą komunikowali, by lepiej ze sobą współpracowali?
  • A może by więcej angażowali się w życie firmy i inicjatywy CSR-owe?

To zapewne cele i oczekiwania, którymi musisz sprostać. Najlepiej przygotować przemyślany plan działań, spójny ze strategią employer brandingową. Kiedy jednak nigdy tego wcześniej nie przygotowywałaś / łeś i/lub masz mnóstwo innych obowiązków, dobrze jest skorzystać ze wskazówek i pomocy praktyków z doświadczeniem.

To właśnie my. Pomagamy organizacjom opracować własne strategie employer brandingowe, które następnie będą wytycznymi do bieżących działań employer brandingowych.

Pomagamy w dwójnasób:

  • przeszkolić przedstawicieli firmy, którzy następnie samodzielnie na podstawie praktycznych szablonów przygotują strategię employer brandingową pracodawcy, lub
  • przygotować propozycję strategii employer brandingowej na podstawie danych i informacji otrzymanych od Państwa oraz rozmów z kluczowymi osobami w Państwa firmie (przedstawicielami działów HR, Marketingu, Komunikacji Zewnętrznej i Wewnętrznej, Obsługi Klientów Zewnętrznych).

Organizowane przez nas warsztaty przeznaczone są przede wszystkim dla: pracowników działu HR wyższego i średniego szczebla, w tym osób odpowiadających za politykę HR, rekrutację wewnętrzną i zewnętrzną, pracowników działu PR i komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, pracowników działu marketingu odpowiadających za markę korporacyjną firmy, specjalistów employer brandingu.

Szkolimy od 2001 roku. A szkolenia i warsztaty na temat employer brandingu prowadzimy od 2011 roku. Uczestnikami poprzednich edycji szkoleń byli m.in. przedstawiciele firm: 38PR, Auchan, Bank Millennium, Billennium, Colian, Eaton, Early Stage, Euroclear Bank, Grupa Onet, Grupa Żywiec, Infor, MB-Pneumatyka, Mondial Assistance, PEP, PKP, Provident, Velvet CARE, Volkswagen Bank, Samsung, Sapa, Sitech oraz osoby prywatne.

Wiemy, że każda organizacja to skarbnica wiedzy na temat kultury organizacji, tego co motywuje pracowników do pracy i bycia dumnym członkiem Państwa organizacji oraz tego, w jaki unikalny sposób funkcjonuje firma realizując swoje cele biznesowe, misję i wizję. Diagnoza jest niezwykle ważnym etapem działania podczas procesu opracowywania strategii employer brandingowej, gdyż umożliwia poznanie organizacji, jej kultury, filozofii działania, wartości oraz celów działania. Trudnością zaś jest przeanalizowanie wielu danych o różnym stopniu ważności, zarówno jakościowych jak i ilościowych, zgromadzonych w bardzo wielu dokumentach. Jest to zajęcie czasochłonne i wymaga od analityka doświadczenia praktycznego i opanowania warsztatu badacza studium przypadku.

Na organizowanych przez nas warsztatach dzielimy się praktyczną wiedzą, przekazujemy gotowe do wykorzystania szablony, omawiamy najlepsze przykłady z polskiej i międzynarodowej praktyki. Naszym celem jest, by każdy uczestnik szkolenia samodzielnie opracowywał plany działań wizerunkowych, rekrutacyjnych, edukacyjnych i CSR-owych.  Mamy wielu zadowolonych klientów. Oto kilka opinii.

Julita-Dabrowska_kalitero_pl

 

Pomagamy firmom w tym, by każda z nich była faktycznie wyjątkowym, odpowiedzialnym i jednocześnie atrakcyjnym pracodawcą w oczach aktualnych i potencjalnych pracowników.