Ta strona będzie aktywna do 08.12.2017 do godziny 23.59

Dzień dobry!

Grudzień to czas opracowywania planów na kolejny rok. Z pewnością zainteresuje Panią / Pana jak już dziś przygotować się na zmiany czekające pracodawców w ciągu najbliższych 3 lat.

Specjalnie dla Państwa, wybranego grona HR-owców, udostępniam zapis webinarium, które odbyło się 28.11.2017 roku. Proszę zarezerwować sobie ok. 80 minut na wysłuchanie nagrania. Wierzę, że omówione tematy są ważne i dotyczą wszystkich pracodawców w Polsce.

Nasze otoczenie biznesowe zmienia się w bardzo szybkim tempie, a na szczególną uwagę zasługują zmiany technologiczne i demograficzne. Wpłynie to na relacje między pracodawcami i pracownikami, a to wszystko nastąpi już w ciągu najbliższych kilku lat.

Dlatego dawka wiedzy poparta bogatym doświadczeniem employer brandingowym jest cenna, a teraz dostępna w zasięgu ręki.

Dla wszystkich, którzy właśnie opracowują swoje plany działań employer brandingowych na kolejny rok przygotowałam specjalną ofertę cenową – kurs online „Jak opracować skuteczną strategię i plan działań employer brandingowych”.

Kurs online obejmuje 3 moduły, każdy składa się z 5 do 10 lekcji. Zawiera wprowadzenie, studia przypadków, gotowe szablony do wykorzystania oraz wskazówki jak praktycznie opracować strategię. Dzielę się moim doświadczeniem praktyka-stratega, zdobytym przy wprowadzaniu marek produktów na rynek, opracowywaniu strategii firm a także strategii employer brandingowych dla firm działajacych w Polsce. Od 2001 roku szkolę, dzielę się wiedzą i zależy mi na tym, by w każdej firmie została opracowana strategia employer brandingowa, która pomoże każdemu pracodawcy sprostać nadchodzącym wyzwaniom i odnosić korzyści.

Moduł 1:

ZDOBĄDŹ INFORMACJE:

Znajdziesz w nim odpowiedzi na m.in. takie pytania:

  • jakie są źródła wiedzy o firmie – wewnętrzne i zewnętrzne
  • jak wygląda audyt organizacji
  • jak oceniać rzetelność danych
  • jak samodzielnie przeprowadzić badanie kultury organizacji
  • skąd czerpać wiedzę o kandydatach

Moduł 2:

ZROZUM ORGANIZACJĘ

W tym module omawiamy m.in. takie zagadnienia jak:

  • Jakie są oczekiwania pracowników i kandydatów, a jakie pracodawcy
  • jakie są wąskie gardła organizacji
  • jakie są mocne strony organizacji
  • jakie cele działań employer brandingowych są realne
  • co będzie najtrudniejszym zadaniem employer brandingowym

Moduł 3:

ZAPROPONUJ EVP / ofertę pracodawcy

W tym module dzielimy się wiedzą m.in. na temat:

  • co to jest EVP (Employer Value Proposition)
  • czy pracodawca rzeczywiście wyróżnia się na rynku pracy
  • jak przekonać zarząd, by zyskać aprobatę i wsparcie działań employer brandingowych
  • jak zadbać o właściwe zarządzanie doświadczeniem pracownika (employee journey management)
  • czy opracowane EVP faktycznie pomoże firmie zrealizować jej cele biznesowe

 

Kurs online rusza
już 10 stycznia 2018 roku!

Cena zakupu kursu i dokonania zapłaty do 31.12.2017 roku wynosi 590 PLN brutto, a nie 690 PLN. 

KUPUJĘ KURS ONLINE!