EMPLOYER BRANDING GURU

Jak opracować skuteczną strategię i plan działań employer brandingowych? 

h

Praktyczna wiedza

Kurs oparty jest na wieloletnim udokumentowanym doświadczeniu trenerów związanym z budowaniem marek firm.

Gotowe szablony

Kurs oparty jest przede wszystkim na ćwiczeniach, w których wykorzystuje się gotowe do użycia szablony.

Przyjazna formuła zajęć

Kurs umożliwia naukę w indywidualnym tempie, gwarantuje, że samodzielnie opracujesz plan działań employer brandingowych.

Jeżeli jesteś osobą odpowiedzialną za budowanie marki i wizerunku pracodawcy,
komunikację wewnętrzną lub zewnętrzną, rekrutację, rozwój kultury organizacji,
to zapewne śledzisz informacje związane z rynkiem pracy.
I już wiesz, że w najbliższych latach przed pracodawcami stoją ogromne wyzwania.

 

W zakresie Twoich zadań jest opracowanie planu, a może nawet strategii employer brandingowej, tak by Twoja firma była cenionym i pożądanym miejscem pracy dla Ciebie, Twoich kolegów i potencjalnych pracowników.

 

Jeżeli jednak trapią Cię wątpliwości,
nie wiesz jak zabrać się do tego zadania
i samodzielnie opracować plan / strategię employer brandingową,
masz dużo innych obowiązków a czas szybko płynie,
nie wiesz jakie informacje są ważne i skąd je brać,
ani nie wiesz jak interpretować zebrane materiały,
to ten kurs jest dla Ciebie.

Kurs online obejmuje:

  • 3 moduły zajęć, które nauczą Cię jak samodzielnie opracować strategię / plan budowania marki pracodawcy:
    ZDOBĄDŹ INFORMACJE + ZROZUM ORGANIZACJĘ + ZAPROPONUJ EVP (ofertę pracodawcy)
  • Każdy moduł to od 5 do 10 lekcji
  • Każda lekcja składa się z następujących elementów: wprowadzenia do tematu, opisu studium przypadku, ćwiczeń do samodzielnego wykonania, podsumowania i testu wiedzy
  • Materiały w postaci wideo-prezentacji, skryptu w częściach w PDF-ie, szablonów w PDF-ie

Spójrz na listę omawianych zagadnień w ramach kursu, program szeroki, a poruszane tematy życiowe:

 

MODUŁ 1.

ZDOBĄDŹ INFORMACJE

Znajdziesz w nim odpowiedzi na m.in. takie pytania:

  • jakie są źródła wiedzy o firmie – wewnętrzne i zewnętrzne
  • jak wygląda audyt organizacji
  • jak oceniać rzetelność danych
  • jak samodzielnie przeprowadzić badanie kultury organizacji
  • skąd czerpać wiedzę o kandydatach

MODUŁ 2.

ZROZUM ORGANIZACJĘ

W tym module omawiamy m.in. takie zagadnienia jak:

  • Jakie są oczekiwania pracowników i kandydatów, a jakie pracodawcy
  • jakie są wąskie gardła organizacji
  • jakie są mocne strony organizacji
  • jakie cele działań employer brandingowych są realne
  • co będzie najtrudniejszym zadaniem employer brandingowym

MODUŁ 3.

ZAPROPONUJ EVP

W tym module dzielimy się wiedzą m.in. na temat:

  • co to jest EVP (Employer Value Proposition)
  • czy pracodawca rzeczywiście wyróżnia się na rynku pracy
  • jak przekonać zarząd, by zyskać aprobatę i wsparcie działań employer brandingowych
  • jak zadbać o właściwe zarządzanie doświadczeniem pracownika (employee journey management)
  • czy opracowane EVP faktycznie pomoże firmie zrealizować jej cele biznesowe

Tak przygotowany kurs umożliwia przekazanie ogromnej dawki wiedzy w przyjazny sposób.

Chodzi nie o to, by jak na sali szkoleniowej
jedynie słuchać wykładowców,
ale by poznać i zrozumieć reguły związane
z budowaniem marki firmy,
nauczyć się je stosować w praktyce
oraz podejmować inicjatywy związane
z wyróżnieniem marki Twojego pracodawcy.
Tylko autentyczna i wyróżniająca się na rynku pracy
firma odnosi korzyści z employer brandingu.

 

Kurs online „Jak opracować samodzielnie skuteczną strategię / plan działań employer brandingowych”
rusza 10 stycznia 2018 roku. 

 

  • Cena zakupu kursu i dokonania zapłaty w dniach 28-29 listopada 2017 roku wynosi tylko 399 PLN brutto.
  • Regularna cena zakupu kursu, zapłata dokonana 30 listopada 2017 lub później, ale nie później niż 31.12.2017 wynosi 590 PLN brutto.
  • Cena zakupu kursu od 01.01.2018 wynosić będzie 690 PLN brutto.

KUPUJĘ KURS ONLINE

w cenie 590 PLN brutto

Akceptuję regulamin strony i politykę prywatności.

KUPUJĘ!

Co jeszcze obejmuje oferta?

 

  • Uczestnicy kursu będą zaproszeni do zamkniętej grupy na Facebooku, w której będziemy dzielić się wiedzą, odpowiadać na pytania. Udostępniane tam materiały będą unikalne.
  • Każdy uczestnik kursu może skorzystać z indywidualnych 30-minutowych konsultacji telefonicznych / online.

Nauczę Cię jak opracować samodzielnie strategię i plan employer brandingowy

Jestem praktykiem-strategiem. Wprowadziłam na rynek polski 15 marek produktów, które z powodzeniem do dziś są kupowane przez polskich konsumentów. od 2001 roku szkolę, prowadzę warsztaty, kursy i jestem gościem konferencji. Employer brandingiem zajmuję się od 2011 roku, od tego też roku organizuję coroczne Forum Employer Branding. Jestem też autorką dwóch best sellerów, książek na temat employer brandingu, pierwsza ukazała się w 2014 roku, druga 2 lata później.

Co mówią uczestnicy moich szkoleń?

Uczestnikami szkoleń otwartych na temat employer brandingu byli m.in. przedstawiciele firm: Auchan, Bank Millennium, Billennium, Colian, Eaton, Early Stage, Euroclear Bank, Grupa Onet, Grupa Żywiec, Infor, MB-Pneumatyka, Mondial Assistance, PEP, PKP, Provident, Volkswagen Bank, Samsung, Sapa, Sitech oraz osoby prywatne.

To najlepszy moment, by zacząć

Wypełnij ten formularz (to Twoje zobowiązaniem do zapłaty) jeśli płacisz przelewem, wówczas otrzymasz fakturę pro forma na wskazany adres e-mail.

Zakup i zgłoszenie uczestnika kursu