Jestem autorką już ponad 50 artykułów, które są publikowane od 1999 roku na łamach periodyków branżowych, takich jak: Brief, Home&Market, Manager, Marketing w praktyce, Personel Plus, Personel i Zarządzanie, Vademecum HR, jak również w czasopismach naukowych. Dotyczą one różnej tematyki: marketingu, Public Relations, employer brandingu, komunikacji wewnętrznej. 

Największą popularnością cieszą się następujące artykuły:

 

  • Omówienie kluczowych koncepcji employer brandingowych - artykuł naukowy z 2014 roku -  link 
  • Omówienie sposobów ewaluacji działań PR-owych - artykuł naukowy z 2012 roku - link 
  • Praca nad wizerunkiem - Personel i Zarządzanie 5/2013
  • Czemu służą artefakty - Personel Plus 5/2015
  • Ocena działań employer brandingowych - Personel i Zarządzanie - trzy części: 4,5,6/2014
  • Wartości czy rzeczywiście budują markę pracodawcy - Personel Plus 9/2014 
  • Triada: strategiczna wizja - kultura organizacji - wizerunek - Personel Plus 12/2013 
  • Od marki pracodawcy ku marce pracodawcy z wyboru - Personel Plus 1/2015
  • Nie ma zaangażowania bez komunikacji - Personel Plus 9/2015 

Więcej w serwisie Google Scholar 

 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial