Premiera mojej drugiej książki miała miejsce 19.10.2016 – w dniu 6. Forum Employer Brandingu.

Jej tytuł „Praktyka Employer Brandingu. Rozmowy z menedżerami” zdradza, że są to przede wszystkim wywiady z menedżerami firm w Polsce – z prezesami i dyrektorami HR.

Ale nie tylko. Książka to 10 rozdziałów, każdy poświęcony innemu zagadnieniu, każdy inspirowany wywiadem z ciekawą osobą. To efekt mojej ponad 1,5 rocznej pracy.

Książkę polecają:

„Jeśli szukasz jedynie teorii i koncepcji to nie tu. Ręczę natomiast, że znajdziesz praktyczne historie opowiedziane przez ciekawedoświadczone osoby. To jak zmienia się zarządzanie zasobami ludzkimi z perspektywy osób związanych z HR, jaki wpływ wywiera budowanie marki pracodawcy na dzisiejszych pracodawców i jakie wnioski z tych zmagań wyciągają jest inspirujące i budujące.” – Rafał Tyburcy, Dyrektor ds. Zarządzania Personelem w Grupie ABC Data

„To lektura ciekawa z racji bogatego materiału źródłowego dotyczącego roli menedżerów w kształtowaniu kultury i wizerunku organizacji. Wśród wielu czysto teoretycznych opracowań na polskim rynku, zdecydowanie wyróżnia ją zainteresowanie prawdziwymi organizacjami i wyzwaniami z jakimi mierzą się pracujący w nich liderzy. Mogę polecić tę publikację każdemu, kto wiedzę o modelach i procesach zarządzania chciałby uzupełnić o rzetelne dane empiryczne dotyczące tego jak faktycznie przebiegają te procesy w dynamicznym środowisku biznesowym.” – Marcin Łączyński, Wiceprezes zarządu firmy TMresearch

„To lektura obowiązkowa dla wszystkich liderów organizacji. Autorka doskonale uchwyciła podstawową zasadę, która jest jednocześnie warunkiem koniecznym aby odnieść sukces employer brandingowy – marka pracodawcy musi być spójna z marką korporacyjną. Imperatywem zatem jest, aby działania w tym obszarze były spójne z innymi procesami i działania w organizacje. A to lider firmy ma na nie największy wpływ, dlatego też rozmowy z  prezesami to zdecydowanie najlepszy sposób, by pokazać najlepsze praktyki budowania marki pracodawcy.” – Joanna Ciszewska, CEO firmy Stratea Consulting

Wybrane recenzje:

Książkę można kupić online w cenie 66 zł brutto, stanowiącej sumę kwoty zakupu książki tj. 56 zł z vat oraz opłaty za przesyłkę pocztową tj. 10 zł.  

Wysłanie formularza i podanie danych kontaktowych oznacza akceptację regulaminu strony i polityki prywatności, jak również wyrażenie zgody na udostępnienie danych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz.U. z 1997 r. Nr 133 poz. 883 z późń. zm.) oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku (Dz. U. z 2002 r. Nr 144 poz. 1204 z późń. zm.) w celu uzyskania odpowiedzi, jak i w celach marketingowych.