consumerbranding_kalitero_Julita_Dabrowska

Julita Dąbrowska to uznany marketer z ponad 25-letnim doświadczeniem zdobytym zarówno w międzynarodowych korporacjach, jak i podczas prywatnej praktyki konsultanta i stratega biznesowego. 

Doświadczenie zawodowe zdobywała w działach marketingu w największych międzynarodowych korporacjach m.in. Unilever Polska, Schwarzkopf, Coca-Cola Poland Services Ltd i Seagram Polska. Wprowadzała na rynek polski znane marki jak Signal (pasty do zębów), Impulse (dezodoranty), Palette (farby do włosów), Taft (lakiery do włosów), Cappy (soki), Absolut Vodka, Seagram's Gin, Kron Vodka, Gran Festa (wino musujące), Olmeca Tequila, koniak Martell i inne. Była odpowiedzialna za kompleksowe działania komunikacyjne, w tym opracowanie strategii i  jej realizację (marketing, promocje, konkursy, kampanie PR, programy wewnętrzne dla pracowników działu sprzedaży) takich marek jak: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Sprite, Absolut Vodka, Martell Cognac, whisky Chivas Regal, Taft, Palette, Signal. Była odpowiedzialna za programy Public Relations np: Signal Dental Health Programme, konkurs whisky Chivas Regal&Businessman Magazine (Jak zainwestować 30.000 zł), Martell Fundusz Wspierania Zakupów Muzealnych jak i wsparcie międzynarodowych kampanii PR dla marki Absolut Vodka w Polsce.

Od 1999 roku prowadzi własną firmę konsultingową, początkowo skupioną na świadczeniu usług Public Relations, a od 2003 roku oferującą kompleksowe usługi doradcze. W tym czasie przygotowała i nadzorowała kilkadziesiąt projektów i kampanii komunikacji biznesowej, obejmujących działania marketingowe, PR-owe oraz CSR-owe i employer brandingowe, a ich celem było budowanie i wspieranie marek korporacyjnych i produktowych. 

Jako doświadczony strateg opracowywała programy naprawcze dla firm z sektora m.in. dóbr szybko zbywalnych, telekomunikacji, usług oferowanych klientom instytucjonalnym. Obejmowały one przegląd sytuacji wyjściowej, diagnozę wąskich gardeł, wytyczne dla nowej strategii marek konsumenckich jak rownież wytyczne dotyczące nowych strategii komunikacji marketingowych dla wybranych marek konsumenckich. Programy te były realizowane na zlecenie zarządów / kadry zarządzającej firm.  

Zainteresowanych serdecznie zapraszamy do współpracy.