employerbranding_kalitero_JulitaDabrowska

W świecie wciąż rosnącej konkurencji, niepewności, skopiować można każdy pomysł na biznes, zdobyć niezbędne środki finansowe na jego realizację, a sukces będzie i tak zależał od tego, co najważniejsze - od ludzi.

Jako konsultanci i doradcy biznesowi pomagamy firmom i organizacjom budować marki pracodawców. Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie, najpierw słuchając Klienta, diagnozując organizację i sytuację wyjściową, a następnie rekomendujemy niezbędne zmiany. 

Jesteśmy autorami macierzy MASTER, która porządkuje proces budowy marki pracodawcy. To narzędzie zostało opisane po raz pierwszy w maju 2013 roku na łamach miesięcznika "Personel i Zarządzanie", a następnie w książce Julity Dąbrowskiej "Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce". 

macierz MASTER opracowana przez Julite Dabrowska

Lubimy dzielić się wiedzą i doświadczeniem, dlatego co roku organizujemy Forum Employer Branding. Pierwsze odbyło się w listopadzie 2011 roku, kolejne w latach 2012-2016. 

Prowadzimy własne badania społeczne (jakościowe i ilościowe), jak również współpracujemy z wiodącymi instytutami badań, zdobywamy coraz więcej informacji, dzielimy się naszym doświadczeniem i doradzamy zainteresowanym firmom jak spójnie budować wizerunek odpowiedzialnego pracodawcy, budować zespoły których działania oparte są na uznanych i spójnych wartościach.

W marcu 2012 roku Kalitero wraz z instytutem SMG/KRC Millward Brown przeprowadziło kompleksowe badania na temat działań employer brandingowych w Polsce. Wybrane aspekty były publikowane na łamach prasy specjalistycznej, jak również w książce Julity Dąbrowskiej "Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce". Również wiosną 2012 roku Kalitero przeprowadziło pilotażowe badania wśród członków związków zawodowych na temat komunikacji wewnętrznej i działań społecznej odpowiedzialności biznesu. Wynika z nich, że aż 89 proc. ankietowanych uważa za potrzebne działania CSR-owe podejmowane przez pracodawców na rzecz pracowników. Ponadto 2/3 pracowników ocenia pozytywnie atmosferę w miejscu pracy.

Julita Dąbrowska była jednym z trzech ekspertów biorących udział w projektach Goldenline - 1.  i 2. Akademii Profesjonalisty Employer Brandingu.

Polecamy lekturę ponad 50 artykułów przygotowanych przez Julitę Dąbrowską, które zostały opublikowane na lamach m.in. miesięczników Brief, Home & Market, Personel Plus, Personel i Zarządzanie, oraz w portalach poruszających tematykę HR-ową. Jest ekspertem wortalu kariera.pl. 

Zapraszamy do wysłuchania audycji radiowej na antenie Radia Plus. Rozmowa Patrycji Michońskiej z Julitą Dąbrowską o marce pracodawcy, marce osobistej i pokoleniu Y. link.

Jesteśmy jednym z pięciu Sygnatariuszy-Inicjatorów Deklaracji Etyki w Employer Brandingu, której treść jest dostępna online. 

Ciekawe artykuły Julity Dąbrowskiej znajdziecie Państwo w serwisach:

www.wizerunek-pracodawcy.com.pl 
www.forumemployerbranding.pl

Wszystkich zainteresowanych budowaniem marki pracodawcy zapraszamy do kontaktu. Specjalizujemy się w diagnozowaniu firm, analizowaniu dostępnych informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przeprowadzaniu badań jakościowych i ilościowych oraz przygotowywaniu rekomendacji działań zaradczych. Działania te stanowią punkt wyjścia strategii employer brandingowych.