employerbranding_kalitero_JulitaDabrowska

W świecie wciąż rosnącej konkurencji, niepewności, skopiować można każdy pomysł na biznes, zdobyć niezbędne środki finansowe na jego realizację, a sukces będzie i tak zależał od tego, co najważniejsze - od ludzi.

Jako konsultanci i doradcy biznesowi pomagamy firmom i organizacjom budować marki pracodawców. Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie, najpierw słuchając Klienta, diagnozując organizację i sytuację wyjściową, a następnie rekomendujemy niezbędne zmiany. 

Jesteśmy autorami macierzy MASTER, która porządkuje proces budowy marki pracodawcy. To narzędzie zostało opisane po raz pierwszy w maju 2013 roku na łamach miesięcznika "Personel i Zarządzanie", a następnie w książce Julity Dąbrowskiej "Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce". 

macierz MASTER opracowana przez Julite Dabrowska

Lubimy dzielić się wiedzą i doświadczeniem, dlatego co roku organizujemy Forum Employer Branding. Pierwsze odbyło się w listopadzie 2011 roku, kolejne w latach 2012-2016. 

Prowadzimy własne badania społeczne (jakościowe i ilościowe), jak również współpracujemy z wiodącymi instytutami badań, zdobywamy coraz więcej informacji, dzielimy się naszym doświadczeniem i doradzamy zainteresowanym firmom jak spójnie budować wizerunek odpowiedzialnego pracodawcy, budować zespoły których działania oparte są na uznanych i spójnych wartościach.

W marcu 2012 roku Kalitero wraz z instytutem SMG/KRC Millward Brown przeprowadziło kompleksowe badania na temat działań employer brandingowych w Polsce. Wybrane aspekty były publikowane na łamach prasy specjalistycznej, jak również w książce Julity Dąbrowskiej "Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce". Również wiosną 2012 roku Kalitero przeprowadziło pilotażowe badania wśród członków związków zawodowych na temat komunikacji wewnętrznej i działań społecznej odpowiedzialności biznesu. Wynika z nich, że aż 89 proc. ankietowanych uważa za potrzebne działania CSR-owe podejmowane przez pracodawców na rzecz pracowników. Ponadto 2/3 pracowników ocenia pozytywnie atmosferę w miejscu pracy.

 

Julita Dąbrowska była jednym z trzech ekspertów biorących udział w projektach Goldenline - 1.  i 2. Akademii Profesjonalisty Employer Brandingu.

Polecamy lekturę ponad 50 artykułów przygotowanych przez Julitę Dąbrowską, które zostały opublikowane na lamach m.in. miesięczników Brief, Home & Market, Personel Plus, Personel i Zarządzanie, oraz w portalach poruszających tematykę HR-ową. Jest ekspertem wortalu kariera.pl. 

Zapraszamy do wysłuchania audycji radiowej na antenie Radia Plus. Rozmowa Patrycji Michońskiej z Julitą Dąbrowską o marce pracodawcy, marce osobistej i pokoleniu Y. link.

Jesteśmy jednym z pięciu Sygnatariuszy-Inicjatorów Deklaracji Etyki w Employer Brandingu, której treść jest dostępna online. 

Ciekawe artykuły Julity Dąbrowskiej znajdziecie Państwo w serwisach:

www.wizerunek-pracodawcy.com.pl 
www.forumemployerbranding.pl

Wszystkich zainteresowanych budowaniem marki pracodawcy zapraszamy do kontaktu. Specjalizujemy się w trzech obszarach:

  1. diagnozowaniu firm, analizowaniu dostępnych informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przeprowadzaniu badań jakościowych i ilościowych oraz przygotowywaniu rekomendacji działań zaradczych. Działania te stanowią bardzo często punkt wyjścia do opracowania strategii employer brandingowych.  Dowiedz się więcej. 
  2. pomagamy organizacjom opracować własne strategie employer brandingowe, które następnie będą wytycznymi do bieżących działań employer brandingowych. Dowiedz się więcej. 
  3. pomagamy organizacjom oceniać czy prowadzone działania employer brandingowe faktycznie realizują zakładane cele i prowadzą do tego, że pracownicy przyczyniają się do sukcesu firmy. Dowiedz się więcej. 

Współpracujemy też ze studiem graficznym, które pomaga nam realizować uzgodnione z klientem działania komunikacyjne (offline & online).