Kalitero to firma doradcza założona w sierpniu 2000 roku przez Julitę Dąbrowską. Zajmujemy się doradztwem w zakresie budowania marek:

  • konsumenckich,
  • korporacyjnych
  • marek pracodawców. 

Julita Dąbrowska to konsultant i strateg komunikacji biznesowej. Posiada ponad 25-letnie doświadczenie w marketingu, Public Relations, komunikacji wewnętrznej oraz employer brandingu, zdobyte w czasie pracy w działach marketingu międzynarodowych gigantów: Unilever, Schwarzkopf (obecnie Henkel), The Coca-Cola Company (w Polsce to Coca-Cola Poland Services Ltd.), Seagram, jak i w pracy na własny rachunek.
Opracowywała i wdrażała strategie i plany komunikacji na rzecz wielu firm i marek handlowych m.in. z sektora dóbr szybko zbywalnych (m.in. Signal, Timotei, Impuls Deo, Coca-Cola, Sprite, Fanta, Cappy, Bonaqua, Taft, Palette, Absolut Vodka, Martell Cognac, Olmeca Tequila, Kron Vodka, Gran Festa, Palmolive, Ajax, Colgate, Verbena, Philips, Frosch, Dr. Beckmann, Bufalo, Pronto, Brise), finansów (Związek Przedsiębiorstw Leasingowych), telekomunikacji (TP SA, Idea / Orange) produktów dla dzieci (Bartek, Libero). Współpracowała również z wybranymi organizacjami pozarządowymi (United Way, PCK, Fundacja Akogo?)
Przez 2,5 roku doradzała jako ekspert Public Relations / rzecznik prasowy jednej z centralnych instytucji administracji państwowej. Od 2001roku prowadzi również szkolenia i kursy. Od lutego 2011 roku jest wykładowcą akademickim i prowadzi zajęcia na temat "Ewaluacja Public Relations" oraz "Employer Branding".
Od 2011 roku organizuje coroczne Forum Employer Branding. Jest autorką artykułów i publikacji branżowych publikowanych na łamach wiodących periodyków m.in.: Brief, Marketing w praktyce, Personel Plus, Personel & Zarządzanie. Prowadzi blogi tematyczne, na których dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem. 
W 2014 roku ukazała się ciesząca się dużą popularnością książka "Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce" - zbiór podstawowych informacji na temat idei budowania marki pracodawcy, a w 2016 roku kolejna - "Praktyka employer brandingu. Rozmowy z menedżerami", która można kupić online. 

Specjalizujemy się w diagnozowaniu firm, analizowaniu dostępnych informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przeprowadzaniu badań jakościowych i ilościowych oraz przygotowywaniu rekomendacji działań zaradczych. Działania te stanowią punkt wyjścia strategii marek konsumenckich, korporacyjnych i marek pracodawców. Są też niezbędne przy przygotowywaniu planów działań marketingowych, PR-owych i employer brandingowych.