O mnie

Nazywam się Julita Dąbrowska, jestem ekspertem i strategiem w zakresie budowania marek: konsumenckiej, korporacyjnej a także marki pracodawcy. Mam ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu strategicznym, marketingu, Public Relations, employer brandingu, komunikacji wewnętrznej. Na co dzień pomagam firmom i organizacjom opracować strategie komunikacji biznesowej. Od 2011 roku organizuję też coroczne Forum Employer Branding, jestem autorką cieszącej się popularnością książki „Employer Branding. Marka pracodawcy w praktyce” oraz nowo wydanej w 2016 roku książki "Praktyka employer brandingu. Rozmowy z menedżerami", a także ponad 50 artykułów publikowanych w prasie branżowej i naukowej.

Jestem absolwentką Wydziału Handlu Zagranicznego SGPiS (obecnie SGH), studiów podyplomowych: Zarządzanie Ludźmi w Firmie w ALK oraz Psychologia Społeczna w Rozwoju Organizacji na SWPS-ie. Obecnie doktorantka zarządzania. 

Byłam gościem specjalnym wielu konferencji i seminariów z udziałem przedstawicieli biznesu, mediów i nauki. Jestem doświadczonym trenerem biznesu / mentorem z ponad 15-letnim stażem, wykładowcą akademickim - a przede wszystkim praktykiem biznesu. W moich szkoleniach i warsztatach wzięło już udział szerokie grono uczestników (ponad 3.000 osób).