O mnie

Nazywam się Julita Dąbrowska, jestem praktykiem brandingu, na co dzień pomagam firmom i organizacjom budować ich marki produktów (consumer branding), marki firm (corporate branding) oraz marki organizacji jako pracodawcy (employer branding). Mam ponad 25-letnie doświadczenie w zarządzaniu strategicznym, marketingu, Public Relations, employer brandingu, komunikacji wewnętrznej. Zdobyłam je pracując w uznanych międzynarodowych koncernach takich jak: Unilever, Schwarzkopf (obecnie Henkel), The Coca-Cola Company (w Polsce to Coca-Cola Poland Services Ltd.), Seagram, jak i w pracy na własny rachunek. 

Opracowywałam i wdrażałam strategie i plany komunikacji na rzecz wielu firm i marek handlowych m.in. z sektora dóbr szybko zbywalnych (m.in. Signal, Timotei, Impuls Deo, Coca-Cola, Sprite, Fanta, Cappy, Bonaqua, Taft, Palette, Absolut Vodka, Martell Cognac, Olmeca Tequila, Kron Vodka, Gran Festa, Palmolive, Ajax, Colgate, Verbena, Philips, Frosch, Dr. Beckmann, Bufalo, Pronto, Brise), finansów (Związek Przedsiębiorstw Leasingowych), telekomunikacji (TP SA, Idea / Orange) produktów dla dzieci (Bartek, Libero). Współpracowałam również z wybranymi organizacjami pozarządowymi (United Way, PCK, Fundacja Akogo?).

Od 2011 roku organizuję też coroczne Forum Employer Branding, którego celem jest dzielenie się wiedzą i zachęcanie pracodawców do budowania odpowiedzialnych relacji z pracownikami i kandydatami, jak również innymi interesariuszami. Jestem autorką cieszącej się popularnością książki „Employer Branding. Marka pracodawcy w praktyce” oraz nowo wydanej w 2016 roku książki "Praktyka employer brandingu. Rozmowy z menedżerami".  Moje artykuły i publikacje branżowe zostały publikowane na łamach wiodących periodyków m.in.: Brief, Marketing w praktyce, Personel Plus, Personel & Zarządzanie.

Jestem absolwentką Wydziału Handlu Zagranicznego SGPiS (obecnie SGH), studiów podyplomowych: Zarządzanie Ludźmi w Firmie w ALK oraz Psychologia Społeczna w Rozwoju Organizacji na SWPS-ie. Obecnie doktorantką zarządzania. 

Byłam gościem specjalnym wielu konferencji i seminariów z udziałem przedstawicieli biznesu, mediów i nauki. Jestem doświadczonym trenerem biznesu / mentorem z ponad 15-letnim stażem, wykładowcą akademickim - a przede wszystkim praktykiem biznesu. W moich szkoleniach i warsztatach wzięło już udział szerokie grono uczestników (ponad 3.000 osób). Zachęcam do zapoznania się z aktualną ofertą szkoleniową. 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial