Pierwsza książka Julity Dąbrowskiej "Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce" wydana jesienią 2014 roku. Pomyślana jako vademecum dla menedżera, który potrzebuje uporządkowanej wiedzy na temat budowania marki pracodawcy. 

Książka składa się z dwóch części:

  • wprowadzającej i omawiającej "Od czego zależy budowanie marki pracodawcy i dlaczego warto to robić?"
  • praktycznej, omawiającej proces opracowywania strategii employer brandingowej "Jak budować markę pracodawcy?" 

Książkę polecają: Monika Grauer (Coca-Cola Ireland), Anna Kostro-Wawrzyniak (PR Room), Małgorzata Zachorowska (Zachorowska & Partners).

Patroni medialni: Personel Plus, Personel i Zarządzanie, Goldenline, MarkaPracodawcy 

Oto fragment książki: JDabrowska_Employer branding_fragment

Druga książka Julity Dąbrowskiej "Praktyka employer brandingu. Rozmowy z menedżerami" ukazała się jesienią 2016 roku. Dowiedz się więcej. 

To efekt 1,5-rocznej pracy autorki i rozmów na temat praktycznego wymiaru budowania marki pracodawcy. Swoimi spostrzeżeniami podzielili się menedżerowie z 11 organizacji:

  • Andrzej Borczyk (Microsoft) 
  • Maja Chabińska-Rossakowska (DHL)
  • Jarosław Czaja (Future Processing)
  • Dagmara Głowacka (Kongsberg Automotive)
  • Mirosław Kępiński (Newnited) 
  • Krystyna Matysiak (Link4)
  • Robert Ogór (Ambra)
  • Artur Pielak i Marek Ściążko (Velvet CARE)
  • Małgorzata Węgierek (Havas Media Group)
  • Ewa Zmysłowska (PWC) 

Książkę polecają: Rafał Tyburcy (ABC Data), Marcin Łączyński (MTResearch), Joanna Ciszewska (Stratea). 

Patroni i partnerzy: Personel Plus, Personel i Zarządzanie, Havas Media Group, Velvet CARE. 

Książkę można kupić online. 

 

Julita Dąbrowska to także autorka ponad 50 artykułów popularnonaukowych i naukowych, publikowanych od 2000 roku, które ukazały się na łamach czasopism: Brief, Home & Market, Manager, Personel Plus, Personel i Zarządzanie. 

Największą popularnością cieszą się następujące publikacje: 

  • Omówienie kluczowych koncepcji employer brandingowych - artykuł naukowy z 2014 roku -  link 
  • Omówienie sposobów ewaluacji działań PR-owych - artykuł naukowy z 2012 roku - link 
  • Praca nad wizerunkiem - Personel i Zarządzanie 5/2013
  • Czemu służą artefakty - Personel Plus 5/2015
  • Ocena działań employer brandingowych - Personel i Zarządzanie - trzy części: 4,5,6/2014
  • Wartości czy rzeczywiście budują markę pracodawcy - Personel Plus 9/2014 
  • Triada: strategiczna wizja - kultura organizacji - wizerunek - Personel Plus 12/2013 

Lista publikacji w serwisie Google Scholar 

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial