Zrzut ekranu 2016-06-12 o 15.06.08

Od 2001 roku organizujemy szkolenia, warsztaty i kursy z zakresu szeroko rozumianej strategii biznesowej i komunikacji biznesowej. 

Z organizowanych przez nas szkoleń skorzystało wiele uznanych i liczących się firm i organizacji, w tym administracja publiczna i organizacje non-profit.

 
Kto powinien korzystać z naszych szkoleń?
Każdy, komu zależy na podnoszeniu swoich kwalifikacji zawodowych i kto pragnie rozwijać i wzbogacać swoje umiejętności. Nasze szkolenia i kursy przeznaczone są dla wszystkich osób związanych lub wiążących swoją przyszłość z dziedziną marketingu, komunikacji marketingowej i Public Relations oraz Employer Brandingu. Nasza oferta przewiduje szkolenia dla początkujących specjalistów, doświadczonych profesjonalistów, praktyków i sympatyków Public Relations (Corporate, Internal, Brand), marketingu, Employer Brandingu pragnących się dokształcać, menedżerów, pracowników mających kontakty z mediami i klientami, osób odpowiadających za komunikację wewnętrzną i osób opracowujących strategie komunikacji biznesowej dla firm, marek czy organizacji pozarządowych. Dla zainteresowanych firm i organizacji przygotowujemy indywidualneoferty szkoleń w odpowiedzi na ich potrzeby szkoleniowe.
 
Przykładowe tematy autorskich szkoleń:

- Strategiczne zarządzanie produktem czyli Product Management w praktyce
Copywriting w praktyce - warsztaty na temat redagowania tekstów na potrzeby mediów
- Jak sobie poradzisz w sytuacji kryzysowej?
- Efektywny plan marketingowy 
- Jak oceniać skutecznośc planowania i zakupu mediów?
- Event Management 
- Zarządzanie projektem marketingowym 
- Organizacja i planowanie aktywności promocyjnych - loterie, sponsoring, promocje, konkursy - porady praktyka 
New Product Development - wprowadzanie nowego produktu na rynek 
- Zapraszamy do reklamy 
Media Relations czyli jak współpracować z mediami - warsztaty 
- Wystąpienia publiczne - warsztaty 
- Co każdy rzecznik wiedzieć powinien - warsztaty 
Controlling marketingowy
- Jak dbać o spójny wizerunek pracodawcy, integrować działania komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej?
- Ewaluacja działań Public Relations

Od stycznia 2014 roku w ofercie nowe 6 szkoleń z zakresu employer brandingu:
- Strategia działań employer brandingowych, w tym opracowanie oferty wartości pracodawcy czyli EVP
- Typy kampanii employer brandingowych 
- Komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna a wdrażanie kampanii employer brandingowych: narzędzia i ich zastosowanie
- Marketing rekrutacyjny a employer branding: wykorzystanie tradycyjnych i nowoczesnych metod i kanałów komunikacji z kandydatami
- Ocena i pomiar działań employer brandingowych: mierniki i modele oceny  
- Komunikacja wewnętrzna a internal branding: budowanie wizerunku pracodawcy od wewnątrz 
 
Nasze najbliższe szkolenia:
 18-19 maja 2017 roku - dwudniowy warsztat "Jak wyróżnić pracodawcę na rynku pracy?" 
 
 
Serdecznie zapraszamy!