{ "data": [ { "action_source": "system_generated", "custom_data": { "event_source": "crm", "lead_event_source": "Your CRM" }, "event_name": "Lead", "event_time": 1673035686, "user_data": { "lead_id": 494376770941013 } } ] }

Jak zapobiegać kryzysom w employer brandingu? – nagranie szkolenia

O kursie

Kiedy dbasz o markę i wizerunek swojego pracodawcy, liczysz się i z tym, że może wystąpić sytuacja trudna czy kryzysowa.

Dlatego warto upewnić się czy poradzisz sobie w sytuacji kryzysowej wewnątrz w firmie, w mediach społecznościowych. Czy wiesz gdzie szukać pomocy, jak szybko reagować oraz na co zwracać uwagę?

Obejrzyj nagranie szkolenia i dowiedz się „Jak zapobiegać sytuacjom kryzysowym w employer brandingu?” 

Nagranie trwa ok. 110 minut.

szkolenie odbyło się 9 listopada 2022

Otrzymujesz dostęp 30-dniowy do nagrania webinaru.

Uwaga: Kupując ten produkt, wyrażasz zgodę na dostarczenie treści cyfrowych w postaci zamawianego nagrania przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Jesteś świadomy, że w ten sposób tracisz prawo odstąpienia od umowy.

Polecam Twojej uwadze także szkolenie „Jak zadbać o markę i wizerunek pracodawcy w czasie kryzysu?”

Show More

What Will You Learn?

  • Dowiesz się jakie są 3 główne przyczyny kryzysów employer brandingowych?
  • Dowiesz się jak im zapobiegać?
  • Dowiesz się co to takiego Księga Kryzysowa i dlaczego warto ją opracować?

Course Content

Nagranie szkolenia z 27.02.2018.

  • Obejrzyj nagranie szkolenia „Jak zapobiegać kryzysom w employer brandingu?”
    01:54:00