0(0)

Jak zapobiegać kryzysom w employer brandingu? – nagranie szkolenia

Opis

Kiedy dbasz o markę i wizerunek swojego pracodawcy, liczysz się i z tym, że może wystąpić sytuacja trudna czy kryzysowa.

Dlatego warto upewnić się czy poradzisz sobie w sytuacji kryzysowej wewnątrz w firmie, w mediach społecznościowych. Czy wiesz gdzie szukać pomocy, jak szybko reagować oraz na co zwracać uwagę?

Obejrzyj nagranie szkolenia i dowiedz się „Jak zapobiegać sytuacjom kryzysowym w employer brandingu?” 

Nagranie trwa ok. 70 minut.

szkolenie odbyło się 27.02.2018.

Otrzymujesz dostęp 30-dniowy do nagrania webinaru.

Uwaga: Kupując ten produkt, wyrażasz zgodę na dostarczenie treści cyfrowych w postaci zamawianego nagrania przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Jesteś świadomy, że w ten sposób tracisz prawo odstąpienia od umowy.

Polecam Twojej uwadze także szkolenie „Jak zadbać o markę i wizerunek pracodawcy w czasie kryzysu?”

Czego się nauczę?

  • Dowiesz się jakie są 3 główne przyczyny kryzysów employer brandingowych?
  • Dowiesz się jak im zapobiegać?
  • Dowiesz się co to takiego Księga Kryzysowa i dlaczego warto ją opracować?

Tematy tego kursu

1 Lekcji 1h 7m

Nagranie szkolenia z 27.02.2018.

Obejrzyj nagranie szkolenia „Jak zapobiegać kryzysom w employer brandingu?”1:7:00
grafika jak zapobiegac kryzysom w eb
58,99 

Materiał zawiera

  • nagranie wideo