{ "data": [ { "action_source": "system_generated", "custom_data": { "event_source": "crm", "lead_event_source": "Your CRM" }, "event_name": "Lead", "event_time": 1673035686, "user_data": { "lead_id": 494376770941013 } } ] }

Jak zbadać jak kultura organizacji wpływa na markę pracodawcy? – nagranie szkolenia

O kursie

Kup dostęp do nagrania szkolenia online, które odbyło się 26 sierpnia 2020 roku. Dowiedz się jak przeprowadzić badanie kultury organizacji.

Dowiesz się jak można zbadać kulturę organizacji poprzez badania ilościowe (ankiety). Omówiłam 3 sprawdzone ankiety, w tym także autorskie opracowane wspólnie z Marcinem Łączyńskim.

Pracodawca otrzymuje jasne informacje, jakie czynniki (obszary) stanowią mocne strony marki pracodawcy, co pozwala mu na budowanie komunikacji adresowanej do kandydatów.

Obszary objęte badaniem obejmują cztery główne grupy czynników, takie jak:

1.Sens i cel istnienia firmy

2. Wartości firmy

3. Przywództwo

4. Współpracę w zespole

Otrzymujesz dostęp 30-dniowy do nagrania webinaru.

Uwaga: Kupując ten produkt, wyrażasz zgodę na dostarczenie treści cyfrowych w postaci zamawianego nagrania przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Jesteś świadomy, że w ten sposób tracisz prawo odstąpienia od umowy.

Pokaż więcej

Czego się nauczysz?

  • Które obszary kultury organizacji najmocniej oddziałują na markę pracodawcy?
  • Jak ocena kultury organizacji różnicuje się ze względu na dział firmy?
  • Jak ocena kultury organizacji różnicuje się ze względu na staż pracy?
  • Jakie są główne mocne obszary z punktu widzenia oddziaływania kultury organizacji na markę pracodawcy?
  • Jakie są główne obszary do poprawy z punktu widzenia oddziaływania kultury organizacji na markę pracodawcy?

Zawartość kursu

Nagranie szkolenia 26.08.2020

  • Obejrzyj nagranie szkolenia „Jak zbadac jak kultura organizacji wpływa na markę pracodawcy?”
    01:13:09