0(0)

Na czym skupić się budując markę pracodawcy w 2020 r.? – nagranie szkolenia

Opis

W 2020 roku przede wszystkim zadawaliśmy dobie pytanie – jak pandemia zmienia oczekiwania pracowników względem pracodawców oraz co powinni zrobić odpowiedzialni pracodawcy, by być postrzeganymi jako atrakcyjne miejsce pracy.

Analizowaliśmy zmiany, zastanawialiśmy się na nowymi rozwiązaniami.

Obejrzyj nagranie szkolenia online „Na czym skupić się budując markę pracodawcy w 2020 r.” by samodzielnie odpowiedzieć sobie na pytanie czy już nadszedł czas na zmiany, jeśli tak to jakie.

Szkolenie odbyło się 29.04.2020.

Otrzymujesz 30-dniowy dostęp do nagrania szkolenia online.

Uwaga: Kupując ten produkt, wyrażasz zgodę na dostarczenie treści cyfrowych w postaci zamawianego nagrania przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Jesteś świadomy, że w ten sposób tracisz prawo odstąpienia od umowy.

Czego się nauczę?

  • Czy warto zmieniać plan działań employer brandingowych, jeśli tak, to co brać pod uwagę?
  • Co to jest metoda HERO, dzięki której zweryfikujesz siłę zmian i zaproponujesz nowe rozwiązania?
  • Jak upewnisz się, że zmiany są spójne z filozofią marki pracodawcy - skorzystaj z modelu biznesowego A. Osterwaldera.

Tematy tego kursu

1 Lekcji 54m 11s

Nagranie szkolenia z 29.04.2020

Obejrzyj nagranie szkolenia „Na czym skupić się budując markę pracodawcy w 2020?”00:54:11
grafika na czym skupic sie budując markę pracodawcy w 2020
49,19 

Materiał zawiera

  • nagranie wideo