BloG
Julity Dąbrowskiej3 powody dlaczego warto oceniać działania employer brandingowe
Poznaj 3 powody dlaczego warto oceniać działania employer brandingowe Jeśli działania employer brandingowe mają zmienić markę i wizerunek pracodawcy lub je wzmocnić, to trzeba sobie najpierw zadać pytanie - jaki ma być oczekiwany, preferowany...
W trosce o klienta wewnetrznego
W trosce o klienta wewnętrznego Czy wiesz, że 15 marca obchodzony jest Dzień Konsumenta? Zdecydowana większość firm komercyjnych wnikliwie bada poziom satysfakcji klientów zewnętrznych. Zebrane w ten sposób informacje są niezwykle ważne i...
Kobiecy i męski styl zarządzania
Kobiecy i męski styl zarządzania Po raz pierwszy o kobiecych i męskich organizacjach, w kontekście analizy kultury organizacji pisał w latach 90. XX wieku Geert Hofstede. W swojej książce "Kultury i organizacje" pisał m.in tak: "Męskie i kobiece kultury...
Marka pracodawcy w kryzysie
Marka pracodawcy w kryzysie Są dwa sposoby zabezpieczenia siebie i swojego domu na wypadek kryzysu - można pójść do wróżki, albo wykupić ubezpieczenia. Ale czy takie rozwiązanie sprawdzi się w przypadku ochrony marki pracodawcy? Szczerze wątpię. Trzeba...
Bezsilność czy beztroska, czyli o kryzysach employer brandingowych
Bezsilność czy beztroska, czyli czy warto mówić o kryzysach employer brandingowych Od jakiegoś czasu inicjujesz i realizujesz działania employer brandingowe, których celem jest wyróżnienie pracodawcy na coraz bardziej konkurencyjnym rynku pracy. Zdajesz...
Jak menedżerowie rozwiązują kryzysy?
Jak menedżerowie rozwiązują kryzysy? Wiele zależy od menedżerów i ich umiejętności. Liczy się także czas i przedmiot kryzysu. Bo już nikt nie ma wątpliwości, że kryzysy marki pracodawcy zdarzają się i są naturalnym wyzwaniem dla marki, która właśnie w...
Moment prawdy czyli kryzys w employer brandingu
Moment prawdy czyli sytuacja kryzysowa w employer brandingu Wszystko przebiega zgodnie z planem. Propozycja strategii i plan działań employer brandingowych jest zatwierdzony i powoli wdrażany, aż tu nagle pojawiają się jakieś niepochlebne komentarze na...
Ach, ten employer branding
Ach, ten employer branding! Branding ma w sobie coś magicznego. Szczególny jest employer branding czyli kształtowanie i pielęgnowanie marki pracodawcy. Minęło już ponad dwadzieścia lat odkąd Simon Barrow i Tim Ambler opublikowali swój artykuł "Employer...
Czy rozumiesz jak zmieniają się ludzie wokół Ciebie?
Czy rozumiesz jak zmieniają się ludzie wokół Ciebie? Mnożą się prorocy sukcesu, którzy obiecują sukces niemalże natychmiastowy. Więc czas przypomnieć, że sukces ma wiele twarzy i aby go osiągnąć potrzebni są inni ludzie. Czy jednak rozumiemy jak zmieniają...