BloG

Julity Dąbrowskiej

Najważniejsza jest wizja marki pracodawcy

Najważniejsza jest wizja marki pracodawcy Każda firma dba o swoją markę korporacyjną, która jest także marką pracodawcy. Istnienie firmy definiuje wizja i odpowiada na pytanie - dlaczego firma w ogóle istnieje. I wcale nie chodzi o to, by mieć ambicje...

O komunikacji wewnętrznej

O komunikacji wewnętrznej Zazwyczaj kiedy pada hasło - komunikacja wewnętrzna - to od razu wymieniane są narzędzia, jak biuletyny, plakaty, tablice, spotkania, pikniki. Wielu HR-owców szuka szybkich, uniwersalnych narzędzi, by polepszyć komunikację...

Jak zostać guru Employer Brandingu?

Jak zostać guru Employer Brandingu? Do końca roku został miesiąc, więc czas zakupu kalendarzy i robienia noworocznych planów w pełni. Bardzo lubię ten czasu, ponieważ negocjuję sama ze sobą co jeszcze powinnam zrobić do końca roku i jak najlepiej...

Dlaczego pracownicy mają się angażować?

Dlaczego pracownicy w firmie mają się angażować? Od lat słyszę, że firmie zależy na zaangażowanych pracownikach, ponieważ dzięki temu firma osiąga lepsze wyniki finansowe, w postaci m.in. wyższej efektywności pracowników, obniżki kosztów dzięki...

Co czeka pracodawców w ciągu najbliższych 3 lat?

Co czeka pracodawców w ciągu najbliższych 3 lat? Ostatnie kilka miesięcy poświęciłam na opracowanie raportu pt "Co czeka firmy w Polsce w 2020?". W tym celu rozmawiałam z 19 prezesami, członkami zarządów i rad nadzorczych i nieustannie pytałam...

Każda firma zbudowana jest na normach i wartościach

Każda firma zbudowana jest na normach i wartościach To jak postępują przedstawiciele danej firmy w dużej mierze determinuje kodeks norm i wartości. Czasami jest spisany, ale coraz częściej nie. Bowiem liczą się te wartości, które żyją, a nie te spisane na...

Share This