Julita Dąbrowska zaprasza na
2-dniowe warsztaty

Strategia zapobiegania kryzysom

czyli jak zapobiec potencjalnym kryzysom employer brandingowym i w spokoju budować markę pracodawcy.

Warsztaty w grupie do 10 osób,
w centrum Warszawy.

10-11 maja 2018

tylko 1.390 zł netto + VAT / osoby

Klikając w przycisk zostaniesz przekierowany na stronę płatności online. 

Stworzysz listę potencjalnych źródeł kryzysów

Poznasz mechanizm kryzysu

Zaproponujesz działania prewencyjne

Odpowiadasz za proces budowania marki i wizerunku pracodawcy?

Inicjujesz zewnętrzne i wewnętrzne działania employer brandingowe lub koordynujesz rekrutację, a może odpowiadasz za komunikację wewnętrzną, to czy bierzesz pod uwagę możliwość wystąpienia sytuacji kryzysowej? Co wówczas zrobisz? Czy masz już opracowane zalecenia jak postąpić w takiej sytuacji?

Wiesz co może być potencjalnym źródłem problemów i kryzysów?

Jeśli nie, to czy chcesz narazić swoją firmę na prawdopodobne straty materialne i wizerunkowe, utratę wiarygodności i dodatkowe koszty związane z zarządzaniem sytuacją kryzysową?

Jeśli nie chcesz niczego pozostawić przypadkowi

nie chcesz też stać w obliczu bezsilności i strachu, jak również działać pod presją czasu, kiedy wszyscy wokół będą oczekiwać Twojej natychmiastowej reakcji, ale wówczas nie będzie czasu na zdobywanie informacji, rozważanie możliwych opcji, a jedynie czas na natychmiastowe działania naprawcze, to skorzystaj z mojej rady i naucz się samodzielnie opracowywać Księgę Kryzysową.

W trakcie 2-dniowych warsztatów nauczę Cię jak samodzielnie opracować Księgę Kryzysową, dzięki temu znacząco ograniczysz ryzyko wystąpienia kryzysu oraz dowiesz się jak można skutecznie zapobiegać ewentualnym kryzysom employer brandingowym.

h

Praktyczna wiedza

Warsztat oparty jest na wieloletnim udokumentowanym doświadczeniu trenera.

Gotowe szablony

Ćwiczenia, w których wykorzystuje się gotowe do użycia praktyczne szablony.

Przyjazna formuła zajęć

Praca w małej grupie umożliwiającej wymianę opinii.

Podczas 2-dniowych warsztatów pokażę Ci krok po kroku jak sporządzić listę potencjalnych źródeł kryzysów oraz jak im zapobiegać.

⇒ Dowiesz się jakie są najpopularniejsze źródła kryzysów employer brandingowych (ponad 40 sytuacji).

⇒ Poznasz kluczowe podstawy prawne, które mają zastosowanie przy opracowywaniu Księgi Kryzysowej.

⇒ Poznasz strukturę Księgi Kryzysowej.

⇒ Dowiesz się jakie skutki mogą wywoływać kryzysy oraz dlaczego jedne marki są piętnowane, inne wychodzą z kryzysów silniejsze.

⇒ Poznasz kluczowe prawa psychologii pozwalające zrozumieć i przewidzieć reakcje uczestników zdarzeń.

⇒ Dowiesz się jakie są sposoby rozwiązywania kryzysów w zależności od okoliczności.

⇒ Dowiesz się jaką rolę odgrywają wartości firmowe, kultura organizacji oraz umiejętności personalne menedżerów w procesie rozwiązywania konfliktów.

⇒ Dowiesz się jak powołać sztab kryzysowy i jaką rolę pełni.

⇒ Dowiesz się jakie działania zaradcze należy wdrożyć, by zapobiec ewentualnym kryzysom w employer brandingu.

⇒ Dowiesz się jak wdrożyć Księgę Kryzysową w życie i zyskać aprobatę zarządu.

2-dniowy warsztat

Strategia zapobiegania kryzysom

10-11 maja 2018, Warszawa

w cenie 1.390 zł netto + VAT / osoby

Klikając w przycisk zostaniesz przekierowany na stronę płatności online.

Warsztat przeznaczony jest dla:

  • osób, które odpowiadają za działania employer brandingowe,
  • osób, które koordynują komunikację wewnętrzną i zewnętrzną w firmie,
  • osób, które rekrutują,
  • osób, które publikują informacje na profilach pracodawców w mediach społecznościowych,
  • osób, które pracują w działach HR, PR.

czyli dla wszystkich osób,  

  • które nie chcą, by ich dotychczasowe wysiłki i działania poszły na marne,
  • które nie chcą, by marka pracodawcy, za którą odpowiadają straciła wiarygodność,
  • które nie chcą, by menedżerowie i współpracownicy zwątpili, że firma potrzebuje wdrażać działania employer brandingowe.

Jestem praktykiem-strategiem. Mam ponad 20-letnie doświadczenie konsultanta Public Relations. W latach 2005-2009 byłam członkiem zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. W latach 2008-2011 byłam rzecznikiem prasowym w administracji publicznej. Od 2001 roku szkolę, prowadzę warsztaty, kursy i jestem gościem konferencji. Employer brandingiem zajmuję się od 2011 roku, od tego też roku organizuję coroczne Forum Employer Branding. Jestem też autorką dwóch best sellerów, książek na temat employer brandingu, pierwsza ukazała się w 2014 roku, druga 2 lata później. Moim klientom doradzam, by wraz z opracowywaniem strategii employer brandingowych również przygotowywali Księgi Kryzysowe, by zawczasu zdiagnozować potencjalne wąskie gardła i podjąć stosowne kroki zaradcze.

Co mówią uczestnicy moich szkoleń?

Uczestnikami szkoleń otwartych na temat employer brandingu byli m.in. przedstawiciele firm: Auchan, Bank Millennium, Billennium, Colian, Eaton, Early Stage, Euroclear Bank, Grupa Onet, Grupa Żywiec, Infor, MB-Pneumatyka, Mondial Assistance, PEP, PKP, Provident, Volkswagen Bank, Samsung, Sapa, Sitech oraz osoby prywatne.

2-dniowy warsztat

Strategia zapobiegania kryzysom

10-11 maja 2018, Warszawa

w cenie 1.390 zł netto + VAT / osoby

Klikając w przycisk zostaniesz przekierowany na stronę płatności online.

Copyright KALITERO Julita Dąbrowska, 2000-2018 // Polityka prywatności i regulamin strony

Share This