{ "data": [ { "action_source": "system_generated", "custom_data": { "event_source": "crm", "lead_event_source": "Your CRM" }, "event_name": "Lead", "event_time": 1673035686, "user_data": { "lead_id": 494376770941013 } } ] }

Jak zadbać o markę i wizerunek pracodawcy w czasie kryzysu? – nagranie szkolenia

O kursie

Obejrzyj nagranie szkolenia, które omawia kluczowe przepisy prawne związane z wizerunkiem pracodawcy. To ważne byś mogła/ mógł szybko i pewnie reagować.

Dowiesz się w jaki sposób formułować oświadczenia, kiedy żądać sprostowania, kogo prosić o pomoc i wsparcie w firmie.

W ciągu 90 minut otrzymasz odpowiedzi na swoje pytania, by odpowiedzialnie zadbać o markę i wizerunek pracodawcy w czasie kryzysu. 

Szkolenie odbyło się 25.03.2020. 

Otrzymujesz dostęp 30-dniowy do nagrania webinaru.

Uwaga: Kupując ten produkt, wyrażasz zgodę na dostarczenie treści cyfrowych w postaci zamawianego nagrania przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Jesteś świadomy, że w ten sposób tracisz prawo odstąpienia od umowy.

Polecam Twojej uwadze także szkolenie „Jak zapobiegać kryzysom w employer brandingu? Dowiesz się jakie są 3 główne przyczyny kryzysów i jak im zapobiegać.

Pokaż więcej

Czego się nauczysz?

  • Poznasz kluczowe podstawy prawne dotyczące kwestii zarządzania marką i wizerunkiem pracodawcy oraz wizerunkiem pracowników.
  • Dowiesz się kto powinien wypowiadać się w imieniu pracodawcy, kiedy i na jakie tematy.
  • Upewnisz się czy ton i język wypowiedzi jest dostosowany do odbiorcy i do sytuacji.

Zawartość kursu

Nagranie szkolenia online z 25.03.2020

  • Obejrzyj nagranie szkolenia „Jak zadbać o markę i wizerunek pracodawcy w czasach kryzysu?”
    01:26:44