0(0)

Jak zadbać o markę i wizerunek pracodawcy w czasie kryzysu? – nagranie szkolenia

Opis

Obejrzyj nagranie szkolenia, które omawia kluczowe przepisy prawne związane z wizerunkiem pracodawcy. To ważne byś mogła/ mógł szybko i pewnie reagować.

Dowiesz się w jaki sposób formułować oświadczenia, kiedy żądać sprostowania, kogo prosić o pomoc i wsparcie w firmie.

W ciągu 90 minut otrzymasz odpowiedzi na swoje pytania, by odpowiedzialnie zadbać o markę i wizerunek pracodawcy w czasie kryzysu. 

Szkolenie odbyło się 25.03.2020. 

Otrzymujesz dostęp 30-dniowy do nagrania webinaru.

Uwaga: Kupując ten produkt, wyrażasz zgodę na dostarczenie treści cyfrowych w postaci zamawianego nagrania przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Jesteś świadomy, że w ten sposób tracisz prawo odstąpienia od umowy.

Polecam Twojej uwadze także szkolenie „Jak zapobiegać kryzysom w employer brandingu? Dowiesz się jakie są 3 główne przyczyny kryzysów i jak im zapobiegać.

Czego się nauczę?

  • Poznasz kluczowe podstawy prawne dotyczące kwestii zarządzania marką i wizerunkiem pracodawcy oraz wizerunkiem pracowników.
  • Dowiesz się kto powinien wypowiadać się w imieniu pracodawcy, kiedy i na jakie tematy.
  • Upewnisz się czy ton i język wypowiedzi jest dostosowany do odbiorcy i do sytuacji.

Tematy tego kursu

1 Lekcji 1h 26m 44s

Nagranie szkolenia online z 25.03.2020

Obejrzyj nagranie szkolenia „Jak zadbać o markę i wizerunek pracodawcy w czasach kryzysu?”1:26:44
grafika jak zadbac o marke w czasach kryzysu
58,99 

Materiał zawiera

  • nagranie wideo